Stijlvolle architectuur en unieke locaties vragen om een marketingaanpak die even sterk in de steigers staat. Samen met DCA Woonprojecten gingen we aan de slag met een videomarketingcampagne om het project Leike in Borsbeek creatief in beeld te brengen én leads te genereren.Â
De noden
DCA Woonprojecten is meester in het neerzetten van inspirerende projecten. Maar hoe vertaal je dat naar een marketingaanpak die even sterk bouwt aan de connectie met je doelgroep? Voor het project Leike in Borsbeek gingen we voor een aanpak met een persoonlijke touch. Geen droge opsomming van feiten, maar een verhaal dat niet alleen informeert, maar ook enthousiasmeert. Het menselijke verhaal was een van de belangrijkste bouwstenen van onze marketingcampagne.Â
The road to success + traject
Het hart van de campagne werd gevormd door Peter, de salesmanager. We brachten hem naar voren als gezicht van het project en lieten hem ter plaatse vertellen wat Leike uniek maakt. Dit leverde een authentieke video op, waarin Peter de kijkers meenam door het project en hen aansprak alsof ze al op bezoek waren.Â
De video werd vervolgens op een conversiegerichte landingspagina geplaatst, zodat geïnteresseerden meteen de nodige info konden vinden én contact konden opnemen.
De Metacampagne werd gelanceerd en precies afgestemd op de juiste doelgroep. We speelden met drie verschillende copies om te testen welke het beste werkte. Elke copy kreeg een unieke invalshoek, maar allemaal met hetzelfde doel: zorgen dat mensen contact opnemen!
De persoonlijke aanpak sloeg de nagel op de kop. De video sprak de doelgroep rechtstreeks aan, waardoor niet alleen de betrokkenheid enorm toenam, maar project Leike ook uitgroeide tot hét gesprek van de dag.Â
Deze strategie leverde niet alleen een groei aan leads en zichtbaarheid op, maar gaf DCA ook waardevolle inzichten in wat hun potentiële kopers écht beweegt. Een stevig fundament voor toekomstige campagnes!Â
De persoonlijke aanpak sloeg de nagel op de kop. De video sprak de doelgroep rechtstreeks aan, waardoor niet alleen de betrokkenheid enorm toenam, maar project Leike ook uitgroeide tot hét gesprek van de dag.Â
Deze strategie leverde niet alleen een groei aan leads en zichtbaarheid op, maar gaf DCA ook waardevolle inzichten in wat hun potentiële kopers écht beweegt. Een stevig fundament voor toekomstige campagnes!Â
We gebruiken cookies op onze website om jou de meest relevante ervaring te bieden en persoonlijke advertenties te voorzien door je voorkeuren en herhaalde bezoeken te onthouden. Door op "accepteer alle" te klikken, stem je in met het gebruik van alle cookies. Je kunt echter ook naar "Instellingen" gaan om gecontroleerde toestemming te geven.