Bovenaan in Google staan. Met die ambitie klopte Jeff Binnemans aan bij Tunity. Als ervaren expert in tuin- en boomprojecten wist hij dat online zichtbaarheid dé sleutel was om zijn bedrijf te laten groeien. Maar hoe zet je je takken uit zonder een goede basis? Daarom gingen we eerst aan de slag met de website, zodat zijn onderneming de boost kreeg die het nodig had.
De noden
Jeff Binnemans wilde zijn vakmanschap en liefde voor groen ook online tonen. En hij had een helder doel voor ogen: lokaal gevonden worden op Google door mensen die op zoek zijn naar boom- en tuinoplossingen, zoals het leegmaken van tuinen en het vellen van bomen.
Tijdens onze kennismaking werd het wel meteen duidelijk dat er meer uit de website gehaald kon worden. Om de vindbaarheid van de diensten te verbeteren, was een vernieuwde en geoptimaliseerde website een logische eerste stap. Door de website beter af te stemmen op Google, is de informatie niet alleen beter vindbaar, maar ook duidelijker en toegankelijker voor zowel websitebezoekers als potentiële klanten.Â
The road to succes + traject
We keken de kat niet uit de boom en vlogen er meteen in! De eerste uitdaging die we aanpakten, was de website. Hoewel de oude site wel een overzicht gaf van wat hij te bieden had, was het niet optimaal ingericht voor SEO en SEA. Daar brachten we verandering in met een nieuwe website.
De nieuwe website heeft nu een overzichtelijke structuur waarin zijn diensten duidelijk worden gepresenteerd en is volledig geoptimaliseerd voor SEO, SEA én conversies. Wie op zoek is naar een specialist in tuin- en boomprojecten, moet niet alleen Jeff makkelijk kunnen vinden, maar ook direct overtuigd zijn van zijn expertise en eenvoudig contact kunnen opnemen.
Met de website stevig op punt, schakelden we over naar Google Ads. De campagnes werden strategisch ingericht om Jeff meteen zichtbaar te maken in zijn regio en gericht bezoekers naar de meest relevante pagina’s te sturen. Dankzij wekelijkse opvolging zorgen we ervoor dat de campagnes optimaal blijven presteren.
Resultaten
De resultaten lieten niet op zich wachten. Binnen de eerste week druppelden de eerste leads al binnen en ze blijven komen. Dankzij de continue optimalisatie van de Google Ads campagnes blijft Jeff bovenaan in de zoekresultaten staan. Zo kan hij zich blijven richten op zijn passie voor tuin- en boomprojecten, terwijl zijn bedrijf steeds meer klanten aantrekt.
Toekomst
De samenwerking met Jeff laat zien hoe waardevol een totaalaanpak kan zijn. We hebben niet alleen naar Google Ads gekeken, maar ook breder onderzocht waar optimalisaties mogelijk waren. Dankzij de nieuwe website en de consistent geoptimaliseerde Google Ads campagnes kan Jeff Binnemans zijn bedrijf verder laten bloeien.
We gebruiken cookies op onze website om jou de meest relevante ervaring te bieden en persoonlijke advertenties te voorzien door je voorkeuren en herhaalde bezoeken te onthouden. Door op "accepteer alle" te klikken, stem je in met het gebruik van alle cookies. Je kunt echter ook naar "Instellingen" gaan om gecontroleerde toestemming te geven.