Enterprise - Rent A Car

Een wereldwijd gekend familiebedrijf met beide voeten op de grond ontzorgen van alle marketingactiviteiten is een hele uitdaging. Toch kregen we het bij Tunity voor mekaar, en zorgden we zelfs voor de laagste kost per reservatie ooit! Maak je klaar voor een helse rit, gordels aan, en rijden maar!

DE NODEN

De klant steeds op de eerste plaats.

Enterprise is een nieuwkomer op de Belgische markt, maar kent al een wereldwijde groei sinds 1957. Momenteel maakt Enterprise deel uit van het grootste autoverhuurbedrijf ter wereld, met meer dan 1,5 miljoen voertuigen in hun wagenpark. En ondanks de omvang blijven ze een familiebedrijf met één doel voor ogen: uw verwachtingen in dienstverlening en waar voor uw geld overtreffen. 

En wij? Wij zorgen dat hun geweldige service verder rijkt dan de wandelgangen. We zorgen voor een uitgewerkte digitale marketing in verschillende talen die de groei en visie van Enterprise tastbaar maakt. Gebaseerd op een doordachte bedrijfsstrategie rollen we een doordachte marketingaanpak uit die echte resultaten met zich meebrengt.

Enterprise Rent A Car
ONS TRAJECT

Gas blijven geven terwijl de concurrentie remt.

MEER RESERVATIES AAN EEN LAGERE KOST.

Enterprise Rent-A-Car is een sterk merk dat de volledige focus legt op customer satisfaction. Ze staan niet voor niets op nummer 1 en werden in 2020 zelfs bekroond met de “customer favourite award” van Rentalcars. Met een geweldige score van 8.8/10

Om deze ervaring zo bekend mogelijk te maken schakelden we een versnelling hoger en focusten we ons op een stijging in online reservaties aan een lagere kost per reservatie

Enterprise - Rent A Car
Een volledige ontzorging van marketingactiviteiten.
Bert Vangramberen, Marketing Manager Enterprise Rent-A-Car

Een sterke digitale aanpak die feilloos als een pit-stop de gehele marketing aanpakt.

Als 1 team in de pit-stop werkten we aan de verschillende aspecten van de customer journey. We pakten hun Google ads aan en verlaagde de kost voor een reservatie met 350% op 2 maanden tijd. We ontwierpen en werkten doordachte content uit die de doelgroep aansprak, ondersteund met gerichte advertenties om het bereik te verhogen. We lanceerde de klant op nieuwe sociale netwerken en zorgen ook daar voor consistente content.

Het resultaat? Geregeld volledig uitverkocht waardoor we blijven groeien en inkoop van nieuwe wagens om de verhuur te kunnen volgen.

DE TOEKOMST

Sociale media op de Belgische kaart

Voor Enterprise Rent-A-Car bestonden er nog geen Belgische kanalen. Daarom lanceerden we zowel hun Facebook social media in 2 talen alsook hun LinkedIN kanaal. We werken maandelijkse contentplan uit, plannen de juiste content in op het juiste moment en kanaal en blijven optimaliseren. Dit alles in een mooi digitaal dashboard zodat de klant het kan opvolgen wanneer hij wenst.