We love our customers

Onze Klanten

  • Apotheek Panorama
  • Catermonkey
  • Consenso Advocaten
  • Enterprise Rent A Car
  • Foodtruckbestellen.be
  • Treepack
  • Viega
  • Yucopia
  • Telenet
  • Harol
  • Nationale Loterij
  • Velux
  • GSK
  • Stessens
  • Ergotrics
  • PSA Group
  • Puur Wood Design
  • Transfer Antique
  • Belgian Solar
  • Sportpaleis
  • Blueberry Fields
  • Global Medics
  • Watergenius
  • Body2WIn
  • Apotheek Panorama
  • Pensioenmanager
  • Engie

Stessens

Bouwbedrijf Stessens kent als geen ander de waarde van een doordachte strategie.

Efficiëntere bedrijfsprocessen, een vernieuwde website met UX en UI-design, een kwalitatieve lead generation en een bedrijfsstrategie op hoog niveau. We deden het allemaal! Dit alles, en een maandelijkse resultaatgerichte marketing zorgt er voor dat  bouwbedrijf Stessens een enorm groei heeft gekend en blijft ervaren.

Velux België

We creëerde prachtige gebruiksvriendelijke designs voor Velux België op basis van een doordachte marketing analyse. 

Op basis van user testing, digitale strategie & heatmaps ontdekten we opportuniteiten voor Velux om hun conversie te optimaliseren. Dit hebben we doorgetrokken in de redesign van hun belangrijkste pagina's en dat voor verschillende talen. 

Testimonials

Onze klanten aan het woord

Tunity is voor ons een externe partij die intern aanvoelt. Als betrouwbare partner voor al onze marketing kunnen we niemand beter wensen. We kijken uit naar een langdurige en efficiënte samenwerking.

Bedankt voor de creatieve ideeën, voortvloeiend uit de sterke strategie, die ons nog sterker op de internationale kaart gaan zetten. Jullie enthousiasme, professionaliteit en pro-actieve benadering geeft ons het volste vertrouwen.

Nieuwste blogberichten

Survey: Anticiperen in tijden van Corona

Ben jij een ondernemer en wil je meewerken om andere ondernemers te helpen in tijden van Corona? Vul dan onze korte survey in.

Dit neemt slechts 5min van je tijd in beslag!

Voor elke ingevulde survey storten we integraal €5 aan het goede doel. Werk je mee aan een telefonisch interview? Dan verhogen we dat bedrag met nog eens €10.De toekomst voorspellen is praktisch onmogelijk. Op de toekomst anticiperen? Perfect haalbaar, althans als je de handen in elkaar slaat met andere gepassioneerde ondernemers die hun best practices en lessons learned uit bestaande crisissituaties evalueren en optimaliseren. Om zich samen te wapenen met relevante ervaringen, data en business-instinct om toekomstige crisissituaties de baas te kunnen