Harol. Awareness, leads en 20% meer sales. Puur genieten.

Binnen- en buitengewoon genieten.

Binnen- en buitengewoon genieten, op eender welk moment in het jaar. Dat is waar Harol voor staat. Met haar oplossingen verkoopt Harol niet alleen producten, maar ook koelte en rust. Mooie momenten, vol genot van huis en tuin.

En wij? Wij brengen mensen nog dichter bij elkaar. Van consument tot merk, van merk tot verdeler. Ons team ontdekt de missende schakels en verbindt elk cruciaal slot. Met een strategisch oog,  technische kennis en marketing campagnes die werken.

Ons plan van aanpak

  • Lead Generation
  • E-mail marketing
  • Social Awareness
  • CMS Systeem
  • Event ondersteuning
  • Search engine advertising

In de eerst 3 maanden een stijging van 20% in de verkoop bij Harol.

Brand Awareness | Het beste. Beter dan ooit.

Harol is een sterk merk. 100% Belgisch, pure kwaliteit en een innovatieve mindset. Toch werden de oplossingen van het bedrijf bijna vanzelfsprekend. Daarom brachten we de naam van Harol terug tot leven. Met een duidelijke visie, krachtige beelden en herkenbare situaties. Via een gerichte social media strategie en een frisse Google Ads aanpak.

CMS Systeem | Krachtige relaties ontwikkelen.

Ook bij de verdelers van Harol gingen we aan de slag. We zetten een plan op om het huidige leadsysteem grondig aan te pakken: een gloednieuw CMS. Een eigen lead allocatie systeem. Met de ‘Harol Sales Booster’ centraliseren we hot leads. Een plek waar ze snel, eenvoudig en gecontroleerd kunnen worden opgevolgd. Eender waar, eender wanneer.

Lead Generation & Nurturing | De knoop doorhakken. 

Het is mooi, zo’n systeem, maar om het echt te laten werken moet er ook wat beweging ontstaan. Het spreekt voor zich dat we het vullen. Met gerichte campagnes om de koude leads te activeren en de nood van onbekenden om te zetten in actie. We zorgden ervoor dat twijfelaars de knoop konden doorhakken, en snelle micromomenten direct werden opgevangen.

Digitale Eenheid | 360° View op de customer journey

Zo creëerden we een complete 360° view over het hele verhaal. Van eerste contact tot finale beslissing. Met een geoptimaliseerd HubSpot account ontdekten we hoeveel leads er nu effectief binnenkomen, op welke plek de meest kwalitatieve leads converteren en welke advertenties de meeste return opleveren. Met die klare kijk op de customer journey staan we continu klaar voor optimalisatie.

De Resultaten | Awareness, leads en 20% meer sales.

En of de resultaten er mogen zijn. Op elk vlak. Door onze gerichte content scoren we hoog op social media, met maar liefst 160% meer dagelijkse geëngageerde gebruikers. Ook Google Ads volgt deze trend. 77% meer conversies en een stijging van 20% in conversiepercentage. We beheren het budget zo optimaal mogelijk, en dat resulteert in een stevige kwaliteit stijging. In totaal genereerden we dit kwartaal dan ook een pak meer sterke leads.

Met in totaal een stijging van maar liefst 350% directe online leads maakten we een sterk merk nog sterker. Meer nog: ook de warme leads, klaar voor een aankoop stegen met maar liefst 640%. Een slimme strategie die z’n vruchten afwerpt. Dat wordt nog duidelijker wanneer we ook een kijkje nemen in de ultieme resultaten: verkoop. Samen met Harol en haar dealers realiseerden we maar liefst 20% meer sales. Dat is de opbrengst van connectie.

 

Een mooi verhaal. Toch? Daar houden we wel van. En toch zijn we nog lang niet klaar. Er staan nog heel wat mooie plannen op het programma. Nu gaan we verder dan ooit. Daar zie jij binnenkort de uitwerking van.

previous project
no next project
Similar Projects