Contentmarketing

Wat is contentmarketing?

Contentmarketing is een strategische marketingaanpak gericht op het creëren en distribueren van waardevolle, relevante en consistente content om een duidelijk omschreven publiek aan te trekken en te behouden, en uiteindelijk om winstgevende actie van klanten te stimuleren. Waardevolle content moet de kern van jouw marketing zijn. De tijd wanneer je teksten volpropt met keywords om op die manier “goed te scoren in Google” is helaas voorbij.

Daarom zetten alle toonaangevende merken vandaag de dag in op een goed doordachte contentmarketingstrategie waarbij ze hun producten of diensten presenteren via relevante en bruikbare content. Op die manier presenteren ze hun voordeel aan prospects en klanten die op zoek zijn naar de oplossing en verspillen ze hun tijd niet aan de personen die hier niet om vragen.

Uit ons onderzoek blijkt dat verreweg de meeste marketeers contentmarketing gebruiken. In feite wordt het door veel vooraanstaande organisaties in de wereld gebruikt, waaronder P&G, Microsoft, Cisco Systems en John Deere. Het wordt ook ontwikkeld en uitgevoerd door kleine bedrijven en de betere agentschappen. Waarom? Omdat het werkt!

Start vandaag nog met contentmarketing.

Hoe wij een contentmarketingstrategie uitwerken

Succesvolle marketing is onmogelijk zonder een goede contentstrategie. Advertenties werken niet wanneer die niet ondersteund worden door een sterke contentstrategie.

We helpen jou een solide contentstrategie voor je bedrijf op te bouwen en die af te stemmen op al jouw digitale marketingactiviteiten, evenals inhoud te maken, te verspreiden en een blogplatform in te stellen dat bezoekers omzet in leads.

Tunity. Jouw partner in 
social media marketing.
digitale marketing.
development.
bedrijfsstrategie.
design.
videomarketing.
smarketing.
strategische partner
General
Silke Biesmans

Dit is wat een strategische partner onderscheidt van een traditioneel digital agency

Klant is koning? Ja, wij schrijven, onderzoeken, designen, ontwikkelen, creëren en bedenken. We posten en plannen, analyseren en optimaliseren, filmen en dirigeren. Wat we niet

datagedreven marketing
Strategy
Silke Biesmans

Hoe wij onze kernwaarden intern en extern uitdragen: datagedreven

Vorige maand vertelden we je al dat we onze interne cultuur heel serieus nemen. We vertellen andere ondernemingen hoe belangrijk het archetype, de backbone van