Leveld is een upcoming Belgisch streetwear merk voor actieve mannen en vrouwen. De casual stukken zijn niet alleen ideaal om in te sporten, maar kunnen ook makkelijk gecombineerd worden met accessoires om je eigen unieke city look te creëren. De missie van Leveld? Jou dat zelfvertrouwen geven waarmee je de wereld kunt laten zien wie je bent.

Het enige probleem? De oude webshop converteerde niet. De bestellingen bleven uit en toen kwam Tunity in het spel. Met een uitgebreide strategie en een vernieuwde webshop bewandelen we een nieuw pad met Leveld.

Een nieuwe webshop voor Leveld

Een plan van aanpak voor Leveld

Beginnen doe je bij het begin. Daarom zijn we bij Tunity gestart met een weloverwogen bedrijfsstrategie voor Leveld. Naast tone-of-voice, position matrix en merkpersoonlijkheid brengen we nog heel wat zaken in kaart. Zo bepalen we een duidelijke richting voor Leveld, weten we hoe we eindklanten moeten engageren en behouden en hebben we een duidelijke visie, richting en plan voor de toekomst.

First things first: de webshop

De user experience en de technische elementen van de oude webshop waren niet optimaal en moesten duidelijk worden verbeterd. Tijd voor een nieuwe online webshop, met alles erop en eraan. Een shop met een branding die helemaal past bij waar Leveld voor staat. We gingen meteen aan de slag!

Mockup webshop Leveld

De look en feel van een website is zo belangrijk voor een merk zoals Leveld. Streetwear is namelijk een cultuur, een manier van leven, een expressie van individuen vanuit de kleding die ze dragen. 

Zelfzeker, positief en uniek, dat zijn enkele van de waarden die de webshop moet uitstralen. De kleuren, vormen, fonts en foto’s die we gebruiken spelen daarin een belangrijke rol, in combinatie met de juiste tone of voice.

Een geslaagde look, toch?

Met een focus op de community

Op de nieuwe website maakten we plaats voor een blogpagina. Op de blogpagina zullen we maandelijks de laatste nieuwtjes van de streetwear cultuur posten. De ideale manier om de community te voeden en ervoor te zorgen dat Leveld als merk top of mind blijft. 

Denk aan:

  • Upcoming trends in streetstyle
  • Streetwear fashion 
  • Muziekcultuur

Social media: niet meer weg te denken

Met een succesvolle Instagrampagina en/of Facebookpagina heb je als merk een stapje voor. Dat weten we bij Tunity maar al te goed! En gelukkig beseffen ze dat ook bij Leveld.

Social media Leveld
Social media Leveld
Social media Leveld

Daarom voeden we de fans van Leveld ook daar. Met Instagram stories, coole productvideos, professionele foto’s, quotes, … creëren we een sterke fanbase in deze toch wel niche cultuur.

De toekomst

The road to success is always under construction

Optimaliseren, optimaliseren en optimaliseren. We blijven nieuwe manieren zoeken om de toch wel niche doelgroep te bereiken. En daarbij houden we steeds het belangrijkste doel van Leveld in ons achterhoofd: converteren. 

Your time is limited, don’t waste it… Get ready to level up!