19 augustus 2025

Tunity zet groeipad verder met overname van MonkeyProof

Tunity, de full-service strategische marketingpartner uit Geel, neemt na het faillissement van MonkeyProof uit Zele de klantenportefeuille en dienstverlening over. Dankzij de overname blijven klanten verzekerd van continuïteit in hun digitale trajecten. Voor Tunity betekent dit een nieuwe stap in zijn groeiverhaal als stabiele marketingpartner.

tunity
tunity

MonkeyProof als gevestigde naam

Interesse?

MonkeyProof, opgericht in 2007 en jarenlang actief met een team van 18 medewerkers, stond bekend om zijn softwareoplossingen en marketingprojecten. Met de overname door Tunity wordt een vlotte voortzetting van alle projecten en dienstverlening voor klanten verzekerd.

“Onze eerste prioriteit is dat klanten zo weinig mogelijk hinder ondervinden van dit faillissement”, zegt Fabio Romagnoli, oprichter en zaakvoerder van Tunity. “We willen hen zekerheid en toekomstperspectief bieden en ervoor zorgen dat alle lopende projecten zorgvuldig worden opgevolgd.”

Ervaring in succesvolle overnames

Interesse?

De overname van MonkeyProof past in de bredere groeistrategie van Tunity. Eerder dit jaar nam het bureau ook al klanten en merken over van de failliete agentschappen nmg, Manta Ray en Rex & Volt. Steeds lag de focus op een correcte afhandeling en op het garanderen van continuïteit voor de betrokken klanten.

Tunity: stabiel en toekomstgericht

Interesse?

Met 20 medewerkers en een jaaromzet van ruim 2 miljoen euro is Tunity intussen een gevestigde waarde in de Belgische digitale markt. Vanuit Geel ondersteunt het bedrijven met webontwikkeling, marketing, strategie, design en videografie. In 2025 werd Tunity genomineerd als Trends Gazelle en staat het bureau bekend om zijn correcte aanpak en langdurige klantrelaties.

Vorige
Volgende