04 september 2018

De 5 grootste voordelen van HubSpot

Een marketeer die HubSpot voor de eerste keer gebruikt, voelt zich als Alice die voor de eerste keer Wonderland binnenstapt. HubSpot voelt namelijk aan als een grote, magische wereld. Een waarbij heel wat veelvoorkomende marketingproblemen voorgoed verleden tijd zijn.

 

De inboundmarketingtool is namelijk een allesomvattende tool die heel wat voordelen met zich meebrengt. We sommen de vijf belangrijkste voordelen even op.

Post-it notes
Post-it notes

1. Alles zit in 1 omgeving

Neem afscheid van verschillende tools en zeg versplinterde marketing vaarwel. HubSpot combineert alle informatie van jouw marketing- en salesacties in één overzichtelijke tool.

2. Geoptimaliseerd proces

Wie HubSpot doordacht opzet en geregeld bijstuurt, geniet jarenlang van een maximaal rendement. Het proces is immers ingesteld en geoptimaliseerd om leads om te vormen tot klanten.

3. CRM-systeem om u tegen te zeggen

HubSpot is niet alleen een inboundmarketingtool, maar komt ook met een Customer Relationship Management system (CRM-systeem). Call tracking, lead stages, mail tracking… het CRM van HubSpot omvat alle toeters en bellen die jij je kan inbeelden.

4. Oneindige traceability

Welke kanalen brengen het meeste op? Welke advertentievariant kost veel? Welke post scoort het beste? Je krijgt al je marketing- en salesinzichten in één overzichtelijke omgeving.

5. Meer tijd voor je marketingteam

HubSpot is in de eerste plaats een marketing automation tool. Die automatisatie zorgt ervoor dat jouw marketingteam zich niet op bijzaken moet focussen. Ze kunnen zich richten op strategische wijzigingen en slimme bijsturingen.

Klaar voor HubSpot?

Dat HubSpot werkt staat als een paal boven water. Toch werkt de tool enkel en alleen wanneer hij op de juiste manier ingesteld is. Dat betekent dat je jouw personae echt in-depth moet leren kennen. Tunity helpt je daarom niet alleen bij de implementatie van je HubSpot-omgeving. Integendeel, onze teamleden denken met je mee.

 

Wanneer we HubSpot opzetten, doorlopen we eerst en vooral meer dan 3.000 parameters. Die data geven ons inzicht in jouw personae én maakt personalisatie een pak persoonlijker. Pas daarna gaan we over tot implementatie.

 

Zo zorgen we ervoor dat HubSpot voor jou werkt.

Vorige
Volgende