16 juni 2020
Een Ferrari, we dromen er allemaal wel eens over. Liefst eentje in Rosso Scuderia en met héél veel pk’s. Bij Tunity hebben we allemaal een Ferrari, maar dan hebben we het niet over de bedrijfswagens.
Bij Tunity is elke klant een Ferrari, en wij zijn het team in de pits. Wie al eens naar een Formule 1-race gekeken heeft, begrijpt wat we bedoelen. De klant krijgt de controle over de wagen, en het team rondom hem zorgt ervoor dat hij de race wint.
Als team werken we elke dag hard om onze klanten, groot of klein, te ondersteunen op gebied van strategie en marketing. We geven hen datagedreven resultaten, harde kennis en een stevige portie teamwork waardoor ze een oneerlijke voorsprong krijgen op de andere piloten in de race. Een pitstop betekent soms het verschil tussen winst en verlies.
Net zoals in een F1 Grand Prix beginnen we voor elke nieuwe klant met een verkenningsrondje. De klanten leren Tunity kennen, en wij op onze beurt de klanten. Wie ze zijn, wat ze doen en graag willen doen, wat hun producten en diensten zijn, enzovoort.
Eens we dat weten, is het tijd voor de kwalificatierondes. Met welke klant gaan we in zee? Welke Key Performance Indicators (KPI’s) kunnen we bereiken? Wie gaat er door naar de volgende ronde? Er zijn heel wat wagens ingeschreven, maar niet iedereen start op de pole position. Enkel diegene die zich met de snelste rondetijd kwalificeren, starten op de eerste rij.
Als alle posities verdeeld zijn, is het tijd voor de race. Lichten op groen, en gaan! Maar wél met bepaalde strategieën in het achterhoofd en het hoofddoel in zicht: de race winnen.
Aan een hoog tempo doelen bereiken, de andere wagens tactisch voorbijsteken of voor blijven, en sneller gaan dan ooit tevoren, om als eerste te finishen. Dat is precies waar we voor gaan bij onze klanten. We zorgen voor de juiste banden, een volle tank en bouwen hun Ferrari zo sterk op, dat ze zonder problemen naar de finish kunnen rijden.
Omdat het Tunity-team alsmaar groter werd en onze pits te klein werden, waren we genoodzaakt te verhuizen naar een groter kantoor. En onze tactiek? Die namen we mee! Samen met Treepack brachten we de iconische pits van het Scuderia Ferrari-team naar ons gloednieuwe kantoor. Het resultaat? De ultieme representatie van onze manier van werken.
Weg met saaie witte muren! Die maakten plaats voor CEO’s die jeugdherinneringen beleven met een big smile op hun gezicht, gelukkige medewerkers en klanten en bezoekers die achterover vallen bij het binnenkomen. Het is duidelijk een ongezien kunstwerk dat in de smaak valt!
In samenwerking met Treepack en Jason Berkley Studios.
Met dank aan Toon Van Ishoven.
Interesse?
Contacteer ons
We gebruiken cookies op onze website om jou de meest relevante ervaring te bieden en persoonlijke advertenties te voorzien door je voorkeuren en herhaalde bezoeken te onthouden. Door op "accepteer alle" te klikken, stem je in met het gebruik van alle cookies. Je kunt echter ook naar "Instellingen" gaan om gecontroleerde toestemming te geven.