I say yes to the dress, dat hoort Cermo Concept wel gemiddeld zo’n 100 keer per maand tijdens pasafspraken van toekomstige bruiden. Natuurlijk komen deze pasafspraken niet zomaar. Dat is het resultaat van leuke advertenties op Facebook en Instagram, scorende ads op Google, SEO sterke blogs, krachtige mailings en creatieve campagnes.
De noden
Cermo Concept, gelegen in Zoersel tussen Turnhout en Antwerpen, is dé plek waar toekomstige bruiden hun droomjurk vinden. Kelly, de zaakvoerster, en haar team verwelkomen je van dinsdag tot en met zaterdag met steeds passie en een brede glimlach. Bij Cermo Concept geniet je van een unieke trouwervaring, omringd door een romantische sfeer. Met een glaasje cava in de hand, pas je uitgebreid trouwjurken in verschillende stijlen en maak je jouw look compleet met bijpassende accessoires. Alles wat je nodig hebt voor je grote dag, onder één dak en met advies op maat om te stralen. Cermo Concept biedt een échte totaalbeleving aan voor elke bruid.
Toen Kelly ons in april 2021 benaderde, had ze één duidelijk doel voor ogen: meer leads genereren. Hoewel dit geen vanzelfsprekende taak was, vooral gezien het feit dat het kopen van een trouwjurk meestal een eenmalige aankoop is, waren we vastberaden om haar doel te bereiken. Het Tunity-team stond meteen klaar om deze uitdaging aan te gaan, omdat het genereren van leads één van onze specialiteiten is.
Het traject
Na een eerste meeting maakten we meteen een concreet marketingplan op. Wanneer je meer leads wilt genereren, moet je website daar ook klaar voor zijn. Onze developers staken de site in een nieuw jasje waardoor je makkelijk en snel een pasafspraak kan maken. Daarnaast schreven onze creatives nieuwe copy die bijna tipt aan de huwelijksgelofte van je partner.
De zoektocht naar een trouwjurk start bij de inspiratiefase. Na uren scrollen en nog eens scrollen, laten bruiden zich inspireren door de nieuwste trends en stijlen. Bij Cermo Concept gaan we nog een stap verder. Met onze Content Creation Day nemen we je mee achter de schermen van deze bruidswinkel. Een hele dag lang wordt de boetiek omgetoverd tot een creatieve studio, waar ons team zich volledig richt op het vastleggen van de magische sfeer en de prachtige collecties. Van TikToks tot Instagram Reels, van sfeervolle foto’s tot inspirerende video’s. We spelen in op de laatste trends en laten de emotie en het plezier van het trouwproces helemaal tot leven komen. Dus, stap binnen in de wereld van Cermo Concept en laat je trouwkriebels de bovenhand nemen, waardoor je meteen zin krijgt om een pasafspraak te maken.
De zoektocht naar een trouwjurk start bij de inspiratiefase. Na uren scrollen en nog eens scrollen, laten bruiden zich inspireren door de nieuwste trends en stijlen. Bij Cermo Concept gaan we nog een stap verder. Met onze Content Creation Day nemen we je mee achter de schermen van deze bruidswinkel. Een hele dag lang wordt de boetiek omgetoverd tot een creatieve studio, waar ons team zich volledig richt op het vastleggen van de magische sfeer en de prachtige collecties. Van TikToks tot Instagram Reels, van sfeervolle foto’s tot inspirerende video’s. We spelen in op de laatste trends en laten de emotie en het plezier van het trouwproces helemaal tot leven komen. Dus, stap binnen in de wereld van Cermo Concept en laat je trouwkriebels de bovenhand nemen, waardoor je meteen zin krijgt om een pasafspraak te maken.
Om Cermo Concept top of mind te houden, versturen we maandelijks nieuwsbrieven naar toekomstige bruiden. Daarnaast delen we aantrekkelijke blogposts op de website, gebaseerd op uitgebreid zoekwoordenonderzoek. Zo blijven onze klanten op de hoogte van de laatste trends, nieuwe collecties en interessante acties.
Een van onze meest succesvolle campagnes was onze kerstcampagne, waarbij bruiden bij aankoop van een jurk kans maakten op prachtige prijzen. De campagne was zo’n groot succes dat we deze zelfs vroegtijdig moesten stopzetten, omdat Kelly’s agenda helemaal volgeboekt werd met pasafspraken.
Daarnaast schreven we nog enkele advertenties met bijpassende beelden die bruiden al volledig laten wegdromen. Die advertenties werden getarget op de juiste doelgroep via Facebook, Instagram en Google. Om het plaatje compleet te maken, voegden we nog overtuigende landingspagina’s toe.
Om Cermo Concept top of mind te houden, versturen we maandelijks nieuwsbrieven naar toekomstige bruiden. Daarnaast delen we aantrekkelijke blogposts op de website, gebaseerd op uitgebreid zoekwoordenonderzoek. Zo blijven onze klanten op de hoogte van de laatste trends, nieuwe collecties en interessante acties.
Een van onze meest succesvolle campagnes was onze kerstcampagne, waarbij bruiden bij aankoop van een jurk kans maakten op prachtige prijzen. De campagne was zo’n groot succes dat we deze zelfs vroegtijdig moesten stopzetten, omdat Kelly’s agenda helemaal volgeboekt werd met pasafspraken.
Daarnaast schreven we nog enkele advertenties met bijpassende beelden die bruiden al volledig laten wegdromen. Die advertenties werden getarget op de juiste doelgroep via Facebook, Instagram en Google. Om het plaatje compleet te maken, voegden we nog overtuigende landingspagina’s toe.
Kelly weet als geen ander dat een trouw voorbereiden veel stress met zich meebrengt. In de vorm van een creatieve campagne boden we een oplossing aan. Met de Cermo Concept Checklist dachten we aan ieder klein detail. De checklist werd al vele keren gedownload en vele zorgen werden weggenomen.
Als kers op de (bruids)taart ontwikkelden onze developers een configurator. Ga jij voor comfy chique of ben je eerder een sexy bride? In slechts enkele muisklikken weet de bride-to-be perfect welke stijl bij je past.
De toekomstige bruid zal geen gebrek hebben aan inspiratie. Er zijn ontzettend veel trouwjurken om uit te kiezen. Talloze vormen, stijlen en bijna fifty shades of white. Met het Cermo Concept Lookbook wordt de bruid begeleid in haar keuze. Ze ontdekt welke silhouette perfect past bij haar lichaam en leert ze de trouwstijlen voor het volgende jaar al kennen. Dé ultieme gids voor elke bride-to-be!
De Toekomst
En wat naar de toekomst toe? In ieder geval geen rustige wittebroodsweken voor Cermo Concept want de leads blijven maar binnenstromen. Bij Tunity blijven we de vooraf bepaalde strategie opvolgen en optimaliseren.
We gebruiken cookies op onze website om jou de meest relevante ervaring te bieden en persoonlijke advertenties te voorzien door je voorkeuren en herhaalde bezoeken te onthouden. Door op "accepteer alle" te klikken, stem je in met het gebruik van alle cookies. Je kunt echter ook naar "Instellingen" gaan om gecontroleerde toestemming te geven.