Hij heeft de overwinning in zijn vizier: het doel staat open en de pas komt perfect aan. Zijn team staat vol spanning klaar voor de overwinning, en hij stelt nooit teleur. In ritmische pas, bal aan de voet, oog op het doel en ... goaaaaaaaaal!

Wat een intro. Overdreven? Misschien, maar dat is hoe wij het aanpakken, Champions League style. Keer op keer, zonder pardon. Ons team gaat namelijk altijd vol voor de overwinning. Ambitieus en gedreven. Sportief, maar zeker niet toegevend. Niet om zelf met de pluimen te gaan lopen als kampioen, maar wél om onze klanten te verzekeren van een subliem resultaat. Zij investeren in ons team en het is aan ons om die investering de moeite waard te maken.

Ja, zélfs wanneer het soms moeilijk gaat. Ook wanneer we worden uitgedaagd door de concurrent, door onverwachte schommelingen in de markt en intense crisismomenten. Onze spelers blijven gaan. Vol passie op het veld, zonder pauzes of twijfels. Meer nog: onze groep trouwe toeschouwers wordt groter en groter (yes, we see you), en onze wachtlijst inschrijvingen voor volgend seizoen vult de schaarse vrije plaatsen beetje bij beetje op.

Dat hebben we te danken aan onze optimale samenstelling, onze trainers en work hard mentality. We’re in it to win it, dat staat vast. Wil je zien hoe wij de beker binnenhalen? Enjoy the game!

champions league bedrijf

Het spel: Champions League style

We horen het je al denken: “Wat heeft Champions League in hemelsnaam gemeen met een digital agency?” Wel, best veel, zo blijkt. Toch wanneer je de volle aandacht spendeert aan het samenstellen van je team. En dat heeft alles te maken met de manier waarop je speelt, communiceert en presteert.

Onze strategie

Waar we altijd mee beginnen? Bij het begin natuurlijk: we bepalen de speelstijl van ons team, met oog op de meest tactische spelprincipes van elk afzonderlijk project. Richten we ons op snelle winst, of net op een verzorgd inzichtelijk positiespel? Werken we geduldig en in strategisch detail, of net kort op de bal met een flexibel projectteam? Een zaak is zeker: wij durven het aan om niet zomaar op deliverable te werken, maar op pure resultaten: we spelen om te scoren en te winnen. Onze strategie zorgt daarbij voor een gegarandeerd succes. 

De tactieken

En onze tactiek? Die passen we altijd aan op basis van onze klant en de tegenspelers. We evalueren het spel van de markt, maar houden daarbij ook rekening met de krachten en valkuilen van de concurrentie. En met die van ons eigen team, natuurlijk. Niet elke speler zit altijd in de opstelling. Afhankelijk van de doelstelling van de klant en de noden van de eindgebruiker stellen we het meest geschikte team samen. Een team topspelers die niet gewoon hard lopen, maar precies weet waar ze moeten lopen, wanneer ze moeten versnellen, richten en schieten.

Ons team

Op het veld

Ons team is niet op goed geluk samengesteld. Alle spelers perfect op elkaar afgestemd, klaar om erin te vliegen.

tunity team

De keeper

De eerste persoon die het veld betreedt? Onze keeper. De direct sales van ons team, rechtstreeks in contact met de rest van het team. De keeper zorgt ervoor dat de bal in het spel komt, en dat ons team het beste van zichzelf kan geven voor onze (nieuwe) klanten. Krachtig, explosief, maar toch steeds subtiel in zijn aanpak. De doelman zorgt er ook voor dat de concurrentie de bal niet binnenkopt door op creatieve wijze alle hoeken van het doel te verdedigen. Dat vraagt toewijding en doorzettingsvermogen. Iemand waar het team altijd volledig op kan rekenen. 

Als wij de bal hebben, kan de tegenstander al niet scoren.

Verdediging

De volgende linie bestaat uit onze verdedigers. Ze zijn niet de meest sexy spelers op het plein, maar de waarde die ze geven, is van onschatbare waarde. Centraal achterin hebben we onze developers, front-enders en back-enders. Zonder hun gegoochel met Javascript, HTML en CSS komt de rest van het team niet volledig tot zijn recht. 

Naast hen staan onze data-analisten. Die knappe koppen bekijken alles wat voor en naast hen gebeurt, analyseren en sturen bij waar nodig. Ook onze copywriters en designers maken deel uit van de verdediging. Zij maken enorm veel meters op het veld, helpen de developers en data-analisten om alles achteraan dicht te houden, ondersteunen de aanvallers en ja, ze scoren ook af en toe.

Met een goede aanval win je matchen, met een goede verdediging word je kampioen.
tunity tactiek

Middenvelders

Vervolgens komen onze middenvelders in beeld. De mannen en vrouwen met dubbele longen. Ze kunnen uren blijven gaan, verdelen het werk, houden de bal rollende, zorgen ervoor dat het tempo in de ploeg blijft, kortom: onmisbare schakels. We hebben het dan over onze projectmanagers en onze marketing manager. Naast hen staat iemand die niet meteen opvalt, maar die op de lange termijn van onschatbare waarde is, onze SEO-specialist. SEO-specialisten winnen niet vaak sprintjes, maar wel keer op keer de marathon.

Aanvallers

En onze aanvallers? Die zijn snel, wendbaar en doelgericht. Ze vallen ook meteen op voor het publiek, de smaakmakers van het team. Ons aanvallende trio bestaat uit social media experts, advertising specialisten en creatieve breinen. Ze weten waar ze moeten lopen, ontvangen elke pas van het team blindelings en kennen als geen ander het ideale moment om hun slag te slaan. En je mag er zeker van zijn: wij missen niet!

Je moet schieten, anders kan je niet scoren.

Scheidsrechter

Niet te vergeten, op het veld loopt er ook een scheidsrechter rond. Hij beslist of onze verdedigers correct werk leveren of dat ons team een geldig doelpunt maakt. Wie dat allemaal bepaalt? Dat zijn de consumenten natuurlijk.

Op de bank

Op de bank zitten onze versterkers. Een team gemotiveerde invallers, die klaarstaan om bij te springen wanneer de nood het hoogst is. Dat zijn onze vertalers (en her-talers), freelance designers en developers: allemaal specialisten in een niche. Omdat onze klanten het allerbeste verdienen, en wij die extra hulp altijd achter de hand hebben. 

En dat is niet alles. Je vindt er ook onze ondersteunende toppers. Ons administratief team en officespecialisten die er iedere dag voor zorgen dat we alles hebben dat nodig is om effectief te kunnen scoren. De mensen die ons helpen plannen en onze zorgen wegnemen, die rust in ons team brengen en duidelijk maken dat zij er altijd voor ons zijn. 

Aan de zijlijn

En de belangrijkste posities? Die werken het hardst aan de zijlijn. Dat zijn onze trainers. Onze richtinggevers. Zij bepalen het spel, de tactieken en de strategie. Ze geven ons visie, motiveren ons en richten het volledige team op de overwinning. Zij zorgen ervoor dat het team op elkaar in ingespeeld geraakt. Ze stimuleren het teamgevoel, maar wijzen ons ook op onze verbeterpunten. Alles om elkaar te versterken, en continu het spel te optimaliseren.

Je kan ook goed spelen zonder een bal te raken.

De zijlijn is ook de plek waar je onze klanten vindt. Ja, degene voor wie we het iedere dag doen. Onze klanten motiveren ons om elke dag voor ons doel te gaan. Om ons best te doen voor hen. Meer nog: om recht in het doel te schieten. Want elke pas die wij geven, heeft een directe invloed op hun succes, maar ook op onze relaties. Net omdat we zoveel waarde hechten aan die aanmoediging, die waardering en wisselwerking zetten we hen op de eerste plaats.